Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MareviQ
-sama
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: /dev/null
|
Wysłany: Pią 9:38, 05 Maj 2006 Temat postu: ROTFLowe momenty |
|
|
oto scena z 4go epa 2giej serii TV Goddesek przy której musialem spauzowac odcinek na kilka minut zanim bylem w stanie sie podniesc z podlogi:
[link widoczny dla zalogowanych]
A tu starsze conieco z ktoregos Gundama (chyba 08MS Team) pokazujace na jakim systemie chodza gundamy i reszta tego zelastwa:
[link widoczny dla zalogowanych]
Thanks to ImageShack for [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
johnreactor
Administrator
Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 19:36, 05 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Uhuhuhuhu :DDDDDD
<ROTFL> :DDDD
Kolejny polski akcent w anime :DDDDDD
W Cowboyu tez cos podobnego było. Jesli mnie pamiec nie mysli to tam była jakas przeróba etykietki "Czystej Wyborowej"
Co do drugiego screena: Microsoft jest wszedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DaG
-san
Dołączył: 02 Sty 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 12:09, 08 Maj 2006 Temat postu: Re: ROTFLowe momenty |
|
|
Microsoft, Microshitem... mnie zastanawia jak Cyrix z DirectX radzi sobie Gundamem.... i czy to oznacza ze Gundamy sa "Plug And Pray"... i kilka innych pytan....
np trzymanie danych na dysku FastATA-2
toz to juz moze miec dysk az do 8GB!!!!!
toz to obsluguje PIO-Mode4, a po update nawet U-DMA33 ( o ile dobrze pamietam "pre"historie )
albo komunikacja miedzy pilotami po DirectSound + DirectPlay do obslugi polaczen sieciowych... DirectPlay lapie co kolwiek poza IPX/SPX lub TCP/IP??
i dalsze implikacje DirectX w Gundamie.... (BSOD!!!!!)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|