|
Sakura no Ki Podlaskie Stowarzyszenie Miłośników Anime i Manga "Sakura no Ki"
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zinek
high-chan
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 0:10, 22 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Czy dziś nasze szefostwo jednak ukazało się na spotkaniu ostatecznym organizacyjnym (chyba najważniejszym ) w sprawie konwentu ? Nie jest dobrze kiedy to ja odpowiadam na pytania organizatorom kolejny raz na które nie znam odpowiedzi .A chodzi mi głównie o odpowiedzi związane z naszym panelami, ogólnie naszym uczestnictwem w twym przedsięwzięciu. Nie jest dobrze , gdy tak się dzieje gdy organizatorzy wykreślają nasze panele z różnych powodów, które nie chce mi się wymieniać. Niestety to nie jest moja działka tylko kogoś innego by to wszystko nadzorował jeśli chodzi o sprawy klubowe , ja się zajmuję pomocą przy organizacji konwentu. Mam po prostu związane ręce przy niektórych sprawach.
p.s. Ale i tak mam głęboką nadzieję i szczere chęci by ten konwent się udał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
deedlit67
DragonLover
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 5:50, 22 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Krzysiu, nadzieja XD
to tak jak z 2012, też wszyscy mają nadzieję ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zayl
-sama
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Blady gród
|
Wysłany: Czw 12:58, 22 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Oto plan Konwentu:
10.00 - Zaczynamy konwent
10.30 - 11.00 - Prelekcja, Polacy nie gęsi swego lovecrafta maja, kilka slow o Grabińskim
11.00 - 11.25 - Konkurs, Fantastyka
11.30 - 12.20 - Prelekcja, Z czym się je RPG czyli: "O narracji i prowadzeniu słów kilka" i :Jak odgrywać na sesji i LARPie"
12.20 - 12.40 - Konkurs, RPG
12.45 - 12.55 - Prelekcja, Battle
12.55 - 13.15 - Konkurs, Battle
13.20 - 14.50 - Film, Flesh Area/Sigilus
14.55 - 15.40 - Prelekcja, Czym jest manga i anime + kilka słów o Berserku
15.40 - 16.00 - Konkurs, Manga i anime
16.05 - 16.45 - Panel dyskusyjny, Star Wars
16.45 - 17.05 - Konkurs, Star Wars
17.20 - 17.50 - Festiwal pieśni kranoludzkiej "Od topora do Opola"
18.00 - do oporu.01 - Koncert zespołu Desum
LARPY:
10.45 - 11.45 - Deus Ex Machina
11.30 - 13.15 - Tension
15.00 - 16.00 - Deus Ex Machina
16.10 - 17.40 - Tension
A w między czasie:
Games room i Black Market
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zayl dnia Czw 12:59, 22 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoshi
Jestem głodna
Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: Czw 19:16, 22 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Lol, nie za duzo tej mangi, co? ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
deedlit67
DragonLover
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 5:48, 23 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
no raczej z dupy ...
I za to tyle kasy poszło ? _^_
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ookami-san
Prezes Klubu (ret.)
Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraina niedźwiedzi polarnych
|
Wysłany: Pią 12:37, 23 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Jakbyście nie zauważyły jest po jednym panelu z każdego klubu. Naszej kasy, w porównaniu z tym, co dał np Blady Gród, to jest bardzo mało, więc się nie czepiać proszę. To nie jest impreza wyłącznie mangowa i trwa tylko około 10 godzin. Gdybyśmy mieli do dyspozycji 2 dni, prelekcji Sakurowych, jak i innych, również byłoby więcej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cegla
Prezes Klubu (ret.)
Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mońki
|
Wysłany: Pią 15:15, 23 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
No to słucham ile dał Blady Gród. Kosztorys ile dokładnie (co do grosza razem z banerem, zakładkami i innymi) poszło na to naszej kasy klubowej też poproszę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ookami-san
Prezes Klubu (ret.)
Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraina niedźwiedzi polarnych
|
Wysłany: Pią 17:07, 23 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Blady Gród dał około 120 złotych, z czego około 80zeta wyłożył Adamek z własnej kieszeni. My raptem daliśmy około 75 złotych. Wliczona tu jest kasa za baner, plakaty, ogrzewanie gazowe, stretch, benzynę itp. Więc jeśli uważacie, że to jest dużo to... nie mam pytań.
Zakładek nie uwzględniłem, bo Kiny nie było na ostatnim spotkaniu we środę. Podobno wczoraj Paweł miał przekazać kasę dla Niej. Ile, tego chyba nikt nie wie oprócz samej Karoliny i Pawła.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ookami-san dnia Pią 17:10, 23 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kinaa
high-san
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 18:02, 23 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
I Michała 130 zł
ale to powinno się nam zwrócić. Jak nie teraz to przy innej okazji. Więc to nie wtopione pieniądze moim zdaniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cegla
Prezes Klubu (ret.)
Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mońki
|
Wysłany: Pią 18:29, 23 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Wow, teraz się raptownie wersja zmieniła. Ty, Oskar lepiej nie zapewniaj, jak nie wiesz na pewno, a Kina nie ściemniaj, że to teraz raptem idzie z kieszeni Michała, bo było wyraźnie w jego poprzednich postach napisane:
"Podaję teraz listę rzeczy na które pójdzie kasa klubowa :
-grzejniki gazowe plus butle (koszt jednej butli to 42 złote, maszyny ogrzewającej jeszcze nie wiem będe szukał)
-plakaty , informatory , nagrody w postaci plakatów
-woda , kawa , herbata , cukier , kubeczki , talerzyki
-poczęstunek
-gaśnica , papier toaletowy
-pierwsza pomoc (spróbuje załatwić człowieka po kursie ratownika medycznego)
Oprócz tego musimy wydać na zakładki oraz badże , które mam nadzieje że się zwrócą ."
Czy jest na tej liście baner? Ja jakoś nie widzę. Ale w takim razie mam rozumieć, że w kasie klubowej teraz jak i w poniedziałek będzie 200zł? (nie licząc przychodu z zakładek). Czekam na potwierdzenie MICHAŁA.
Wow, rzeczywiście Blady Gród majątek wydał :PPP(temat poruszę w innym poście).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cegla dnia Pią 18:31, 23 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kinaa
high-san
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 18:48, 23 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Cegla napisał: |
a Kina nie ściemniaj, że to teraz raptem idzie z kieszeni Michała, bo było wyraźnie w jego poprzednich postach napisane:
|
Ja nawiązałam do wypowiedzi Oskara tylko ;p że nikt nie wie ile na zakładki itp "oprócz Kiny i Pawła" no i dopisałam że i oprócz Michała ;P Bo powiedziałam mu w 3 koronach ^^
Spokojnie ziomala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ookami-san
Prezes Klubu (ret.)
Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraina niedźwiedzi polarnych
|
Wysłany: Pią 19:22, 23 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Dla mnie osobiście taki wydatek to jest majątek i sądzę, że nie tylko dla mnie. Dali tyle ile mogli. Pytałaś się ile dali, to odpowiedziałem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
aoi
Aktualny Prezes
Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 20:23, 23 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ja się pytam, jakim prawem pieniądze klubowe zostają wydane od tak? Daj na węglówkę - okej, daj na zakładki- okej, daj na badge - spoko, nie ma sprawy. Pan prezes wydał 2/3 (co najmniej) KLUBOWYCH pieniędzy bez jakiejkolwiek konsultacji. Zdaje mi się, że wpłacałam pieniądze na klub, a nie na prywatne konto prezesa.
Jeżeli te zakładki zwrócą się chociaż w 1/3 (w co wątpię) to będę pod na prawdę wielkim wrażeniem. Sprzedać kiedy indziej? Na kolejnej węglówce? Za co ja zrobicie? Wydaliście prawie wszystkie pieniądze. Inny konwent? Powodzenia, stolik wystawczy kosztuje 50zł ;]. Zresztą nikt z was na konwenty nie jeździ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cegla
Prezes Klubu (ret.)
Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mońki
|
Wysłany: Pią 20:40, 23 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
To może, ja od razu wyłożę swój kosztorys z EGU 2009, wyliczająć to, co płaciłam z własnej kieszeni:
1. ok 30zł za fast fooda
2. ok 15 - 20 zł za 50tkę
3. wszystkie identyfikatory, które dostali orgowie i helperzy od "Sakura no Ki"
4. Opakowanie kartek do drukarki
5. Ponad 50 długopisów i ołowków
6. Papier toaletowy, folia na stół i ścierki do zmywania (np po fast foodzie)
7. Wszystkie kartony, i papier ciemny, którymi zaciemnialiście okna
8. Wszystkie taśmy, którymi przyklejono folie i papier oraz taśmy zwykłe przezroczyste
9. Worki na śmieci
10. Drukowałam w firmie media na kolorowych kartkach A3 rozpiski na drzwi (np. Plany, Karaoke-spis piosenek) oraz u siebie na drukarce rzeczy potrzebne do innych atrakcji.
11. Wszystkie rzeczy potrzebne do pierwszej pomocy (plastry, leki, bandaże).
12. 2 przedłużacze
Ze swoich prywatnych rzeczy oddałam również:
1. Plakaty mangowe na drzwi (które potem nie wróciły).
2. Zakupione na nagrody były jedynie mangi od Hanami i DVD, od sponsorów dostałam jeszcze 6 artbooków. Reszta nagród pmniejszych, czyli brelogi, zawieszki, badge, artbook, japońskie mangi, figurki, zostały wzięte z mojej prywatnej kolekcji z domu, by zrównoważyć przydział ważniejszych nagród i nagród pocieszenia).
Oprócz tego:
1. Połowa sprzętu dostępnego na imprezie była moją własnością (Całość pod singstara oprócz mikrofonów), laptop na maina, playka i gitara pod singstara, gry oryginalne- coby się nikt nie czepiał.
2. Oprócz tego sama zrobiłam 2 panele, 2 konkursy (w tym od podstaw karaoke), przetłumaczyłam od podstaw 2 filmy kinowe, przygotowałam plan, narysowałam w całości plakat, sama prowadziłam stronę internetową dotyczącą naszego działu, dodawałam osobiście wszystkie infa i newsy na serwach mangowych oraz miałam przygotowane dodatkowe 2 panele gdyby coś wypadło z atrakcji.
Nie mówiąc ile wydałam na telefony i poświęciłam czasu na zaplanowanie każdego szczegółu.
Nie napiszę jednak tutaj podsumowującej sumy, by was nie dobijać.
Jakieś wątpliwości?? Mimo, że przy wejściu na halę było pobierane 5 zł, to ja nie dostałam z tego ANI GROSZA, bo całość poszła na pokrycie kosztów ogólnych imprezy.
Mimo tego wszystkiego, wiedząc ile mnie to będzie kosztować, chętnie przystałam na propozycję organizowania tej imprezy, bo było widać, że wkład naszego klubu jest doceniany przez prowadzącą ekipę i że to ONI, w związku z tym, że byli głównymi pomysłodawcami imprezy, dali mi 400 zł na nagrody, za to, że to MY im urozmaicaliśmy imprezę, a nie ja im płaciłam, bo chciałam sobie coś poorganizować (za nagrody dałam 407 zł pro po, chociaż wziełam zwrotu jedynie 400).
Nie płakałam jednak nikomu o tym do tej pory, bo dowiedzcie się, że TO JEST NORMALNE, że jak się coś organizuje, to się do tego dokłada, a nie ma się pretensje, że musiało się coś pokryć z własnej kasy lub każe się "zaproszonym" klubom płacić za siebie. Taka jest rzeczywistość, dlatego argumenty, że musimy komuś dopłacać za "butlę", "papier" czy "ulotki i plakaty", na których nie jesteśmy nawet wspomniani są co najmniej śmieszne.
Chcecie się uczyć jak robić imprezy? Najpierw zróbcie coś sami ze swojej kasy, a później porozmawiamy. Nie macie takowej kasy? To się nawet nie zabierajcie za organizację .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cegla dnia Pią 23:15, 23 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kinaa
high-san
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 20:44, 23 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Nie mam więcej pytań...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|